מהפכה בשמחה • הסיפור המרתק של רדיו קול שמחה

    יוסי אשר 5 Comment on מהפכה בשמחה • הסיפור המרתק של רדיו קול שמחה
    14:22
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "צו מעצר נגד נתניהו": ההתבטאות של העיתונאי הימני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קשה היה לפספס את תחנת הרדיו הפופולרית קול שמחה, במיוחד אם הייתם ירושלמים. בוגר התחנה בועז בן ארי מספר כי התחנה הוקמה בבניני שערי העיר בירושלים, אולפניה היו קדמת הדגל באולפני הרדיו החרדי, האולפנים נבנו על ידי גיא טובול ובן-ארי בועז, זו הייתה התחנה הראשונה שבה היה חדר שידור עם חלון הפרדה באמצע וטכנאי לכל מהלך השידור, התחנה שחרטה על דגלה את האיכות שדרה מהיום הראשון שעלתה לאוויר באיכות 'סטריאו' לעומת כל התחנות הפיראטיות ששדרו מונו.

    קול שמחה עם בועז בן ארי

    במהלך השנים עם השדרוג לאחר שעם הקמתה שידרה בתדר 103.5 באזור ירושלים והסביבה בלבד, התרחבה התחנה והחלה לשדר לכל אזור המרכז ובריכוזים החרדיים בצפת, בתדרים נוספים.

    למרות פעילות התחנה היא מעולם לא נחשפה על ידי משרד התקשורת ומעולם לא הוחרמו בה משדרים או נתפסו שדרנים בעת עבודתם.

    כל העובדים בתחנה עבדו כל שנות עבודתם בהתנדבות ללא שכר, כל התרומות שהיו מגיעות לתחנת הרדיו היו מופנים כדי לשפר ולהרחיב את איכות השידור ואת תכני התחנה.

    רדיו קול שמחה בועז בן ארי

    רבים וטובים משדרני הרדיו החרדי כיום נמנו על יוצאי התחנה הזאת: מני גירא, ישראל ברגר, דניאל בן אליעזר, נתן בורנשטין, הרב אלייקים דבורקס, דוד שטיצר, גיא טובול, בן ארי בועז, מוטי לביא, יוסי ויינר וילנאי ישראל בלאק, אריאל ברמן, אבי בלומנטל, צביקה סלומון (הגרפיקאי) שלמה רוזנשטיין חבר מועצת העיר ירושלים, ישורון תורג'מן, רונן תורג'מן, הרב אהרון ירחי, הרב שלזינגר רבה של שכונת גילה בירושלים, גבירץ, יעקב גרוסברד, טפירו, סבא מיכאל, דוד בן ראובן, שרגא הופמן סמנכ"ל איחו"ה, ועוד רבים וטובים

    רדיו 10 מהיר חימה

    האזינו לתוכנית המלאה:



    5 תגובות

    מיין תגובות
      1. גם אני הייתי עם אבנר שרון ויוסי וילנאי

    1. 4

      אם אני רוצה להוריד את הפתיח של התוכנית "מהיום להיום" – משדר האקטואליה של קול שמחה, איך אני עושה את זה, אתם יכולים אולי להשים פה קישור לזה אם יש לכם את זה?

    2. 3

      זאת היתה סידרה קורעת ברמות על!!!!!!!!!!!!!!!!!
      תשדרו אותה עוד פעם

    3. 2

      מה עם וידאו?
      מדוע אין וידאו לצפייה מתוכניות אלו?
      בקשה!!